Dárek ke každé objednávce
Poradíme s výběrem Máte dotaz? Kontakujte nás
Doprava zdarma Nad 1299 Kč
Výprodej v Praze Janovského 53, P7 Holešovice
Vážený zákazníku, rádi bychom Vás informovali, že náš sklad bude v období od 28.7.2025 do 10.8.2025 uzavřen z důvodu dovolené. U objednávek přijatých po 22.7. negarantujeme vyřízení před celozávodní dovolenou. Děkujeme za pochopení.

Reklamace

Reklamace

 

 

Pokud Vám dorazil poškozený balík či jste zjistili, že je zboží po rozbalení poškozené postupujte prosím níže uvedeným způsobem. 

  • Poškozené zboží po rozbalení balíku (balík je nepoškozen, poškozené je zboží uvnitř)

V případě, že zboží v zásilce je nějakým způsobem poškozeno, zašlete nám email na eshop@smaltum.cz. Je nutné přiložit tyto fotografie, 1. poškozené zboží, 2.krabice s výplní, 3. štítek s číslem zásilky). Případnou škodu je nutné nahlásit do 3 dnů od převzetí na email eshop@smaltum.cz

  • Poškozený balík (balík má zjevné poškození)

V případě, že je zásilka nějakým způsobem poškozena - např. zmáčknutá, protržena apod. musí příjemce napsat řidiči do přepravního listu výhradu - stačí např. obal zmačkán, zdeformován, protržen (pokud poznámku neuvedete, má se za to, že byl balík doručen v pořádku). Případnou škodu je nutné opět i s fotografiemi nahlásit do 3 dnů od převzetí na email eshop@smaltum.cz.

 

Adresa pro zaslání reklamovaného zboží:

Smaltum s.r.o., Janovského 53, Praha 7, 170 00, Česká republika

Email: eshop@smaltum.cz.

 

Nezapomeňte přiložit průvodní dopis s důvodem reklamace. O přijetí reklamace Vás budeme emailem informovat. Na vyřízení pak máme 30 dní.