Dárek ke každé objednávce
Poradíme s výběrem Máte dotaz? Kontakujte nás
Doprava zdarma Nad 1299 Kč
Výprodej v Praze Janovského 53, P7 Holešovice

Reklamace

Reklamace

 

 

Pokud Vám dorazil poškozený balík či jste zjistili, že je zboží po rozbalení poškozené postupujte prosím níže uvedeným způsobem. 

  • Poškozené zboží po rozbalení balíku (balík je nepoškozen, poškozené je zboží uvnitř)

V případě, že zboží v zásilce je nějakým způsobem poškozeno, zašlete nám email na eshop@smaltum.cz. Je nutné přiložit tyto fotografie, 1. poškozené zboží, 2.krabice s výplní, 3. štítek s číslem zásilky). Případnou škodu je nutné nahlásit do 3 dnů od převzetí na email eshop@smaltum.cz

  • Poškozený balík (balík má zjevné poškození)

V případě, že je zásilka nějakým způsobem poškozena - např. zmáčknutá, protržena apod. musí příjemce napsat řidiči do přepravního listu výhradu - stačí např. obal zmačkán, zdeformován, protržen (pokud poznámku neuvedete, má se za to, že byl balík doručen v pořádku). Případnou škodu je nutné opět i s fotografiemi nahlásit do 3 dnů od převzetí na email eshop@smaltum.cz.

 

Adresa pro zaslání reklamovaného zboží:

Smaltum s.r.o., Janovského 53, Praha 7, 170 00, Česká republika

Email: eshop@smaltum.cz.

 

Nezapomeňte přiložit průvodní dopis s důvodem reklamace. O přijetí reklamace Vás budeme emailem informovat. Na vyřízení pak máme 30 dní.

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení