Dárek ke každé objednávce
Poradíme s výběrem Máte dotaz? Kontakujte nás
Doprava zdarma Nad 1299 Kč
Výprodej v Praze Janovského 53, P7 Holešovice

Reklamace

Reklamace

 

 

Pokud Vám dorazil poškozený balík či jste zjistili, že je zboží po rozbalení poškozené postupujte prosím níže uvedeným způsobem. 

  • Poškozené zboží po rozbalení balíku (balík je nepoškozen, poškozené je zboží uvnitř)

V případě, že zboží v zásilce je nějakým způsobem poškozeno, zašlete nám email na eshop@smaltum.cz. Je nutné přiložit tyto fotografie, 1. poškozené zboží, 2.krabice s výplní, 3. štítek s číslem zásilky). Případnou škodu je nutné nahlásit do 3 dnů od převzetí na email eshop@smaltum.cz

  • Poškozený balík (balík má zjevné poškození)

V případě, že je zásilka nějakým způsobem poškozena - např. zmáčknutá, protržena apod. musí příjemce napsat řidiči do přepravního listu výhradu - stačí např. obal zmačkán, zdeformován, protržen (pokud poznámku neuvedete, má se za to, že byl balík doručen v pořádku). Případnou škodu je nutné opět i s fotografiemi nahlásit do 3 dnů od převzetí na email eshop@smaltum.cz.

 

Adresa pro zaslání reklamovaného zboží:

Smaltum s.r.o., Janovského 53, Praha 7, 170 00, Česká republika

Email: eshop@smaltum.cz.

 

Nezapomeňte přiložit průvodní dopis s důvodem reklamace. O přijetí reklamace Vás budeme emailem informovat. Na vyřízení pak máme 30 dní.